Poďakovanie

Ďakujem všetkým tým, ktorí mi vo voľbách vyjadrili podporu a dali hlas mne alebo Strane zelených. Skutočnosť, že sme predbehli mimoparlamentné strany s oveľa lepšími východiskovými situáciami mi napriek získanému nízkemu perecntu dáva nádej, že ľudsky, sociálne a enviromentálne zodpovedná zelená politika je pre Slovensko potrebná a má do budúcnosti šancu. Ďakujem:-)

  1. #1 by Roman on 20. jún 2009 - 20:42

    cau keby ze viem ze si taka kocka tak pojdem volit.
    Nabuduce na kandidadku dajte aj foto:)

  2. #2 by Milan on 9. júl 2009 - 20:13

    Dobry den,

    Zamiloval som sa! Do Vas, do vasich clankov a co robite!… Kde som bol, ze som o Vasej praci skor nevedel???… Drzim Vam palce, prajem vsetko dobre a mate vo mne svojho volica a silneho priaznivca.

    • #3 by olga on 9. júl 2009 - 23:28

      Ďakujem, take nieco naozaj potesi a povzbudi:-)

Pridaj komentár

